donderdag 10 januari 2013

dag 75


op dag 74 ''ontving'' ik een mooie stilte-meditatie
waarop ik terecht kwam in de binnentuin van mijn ziel

ik pakte daarna een groot vel aquarelpapier en
schilderde daar met aquarel op het wat vochtige papier
de kleuren heldergeel en zachtgroen
die voor mijn gevoel pasten bij mijn ervaringen
tijdens deze helende kleurenreis naar binnen

toch eens kijken in de aura-soma kast
welk flesje deze kleuren het meest nadert....
flesje 74 met de toepasselijke titel 'triomf'
lichtgeel en lichtgroen

vandaag op dag 75 straalt de stilte en het licht
op mijn werktafel me nog steeds helder tegemoet

ik neem het besluit om de Dorpsschuur in Lent af te huren
(25 en 26 mei 2013, schrijf maar vast in je agenda)
voor een expositie dit jaar rondom mijn 99 dagen project

de brief met huurcontract gaat in de bus ....je raadt het al....bij nr. 74
een lichtgele brievenbus op groene achtergrond

voor het geval je me niet gelooft:


twee keer hetzelfde getal op een dag
met ook nog eens dezelfde kleursymboliek

als dat geen goed teken is!

Jacinta

Geen opmerkingen: