dinsdag 5 maart 2013

99+6=105

Als je, zoals ik, meerdere keren achter elkaar dezelfde kaart trekt, heeft je dat natuurlijk iets te zeggen. Helemaal als er op die kaart een verwijzing staat gericht op het volgen van de tekens en signalen op je pad.

Een aansporing voor mij om me weer meer te verbinden met het 'volg de tekens project'?
Nu de 99 dagen voorbij zijn, dreigt de aandacht wat te verslappen en eigenlijk was dat niet de bedoeling.

Zegeningen, je vind ze overal om je heen, voor wie ogen, oren en hart open heeft om te kunnen ontvangen.


"Wees bedacht op synchroniciteit, wees bedacht op eenvoud.
Luister goed, want Grace probeert iets tot je te laten doordringen.

Het leven is zo zegenrijk dat van jou gevraagd wordt
dat je bewust zoekt naar tekens en signalen,
naar antwoorden op je diepste verlangens, in alles om je heen".
 


Ik ben nog even aan het broeden wat het teken me nog meer te zeggen heeft
maar in elk geval dat ik me, wat de achtergrondinformatie voor mijn 'volg de tekens project' betreft, ook mag verdiepen in het thema synchroniciteit.

Geen opmerkingen: