maandag 18 maart 2013

99+8=107

Robbert van den Broeke is een medium. 
Vandaag belandde ik op zijn site en ik viel van de ene verbazing in de andere.

In het kader van mijn 'volg de tekens project' met als thema 'meer liefde' deel ik hier de ervaring die hij opdeed met het ontvangen van het hart-teken. Hij ontving dit teken op zijn voorhoofd terwijl hij in geestelijk contact stond met prinses Diana. Ook ontving hij van haar een gechannelde boodschap.

Op zijn site lees ik:

"Diana gaf door dat als mensen zich slecht voelen, verdrietig, of eenzaam zijn, ze zich altijd op haar mogen focussen, dat zij nu als dienende engel in het hiernamaals mensen mag helpen. Ze gaf door dat ze opkomt voor de zwakkere vanuit het hiernamaals. Op aarde gunde de pers haar geen rust, en nu heeft ze haar rust gevonden, en kan ze vanuit rust in stilte, een dienende engel zijn voor vele volwassenen en vele kinderen".

Voor wie zich verder wil verdiepen in de wonderlijke verschijnselen, tekens en symbolen die Robbert ontvangt uit de onzichtbare dimensie:



Jacinta

Geen opmerkingen: